2016 yılında Sağlık Bilimleri Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik bölümüne başladım. Pendik Toplum Sağlığı Merkezi, Sancaktepe İlhan Varank Eğitim Ve Araştırma Hastanesi, Numune Hastanesi, Dr Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve birçok özel kurumda zorunlu ve gönüllü olarak stajlarımı tamamladıktan sonra 2020 yılında lisans programından mezun oldum. Bir sene boyunca Elif Bayar Beslenme ve Diyet Danışmanlık Merkezi'nde sorumlu diyetisyen olarak görev yaptım. Şu an Gizem Çalışkan Akgül Beslenme ve Diyet Danışmanlığı Merkezi'nde aktif olarak yer almaktayım. Danışanlarına her zaman günü kurtarmayı değil uzun vadede sağlıklı olmayı öğretmeyi vizyon ve misyon edinmiş bir diyetisyen olarak mesleğimi icra etmekten çok mutluyum.
Sitemizde size en iyi hizmeti sunabilmek için çerez kullanılmaktadır. Detaylar için Çerezlere İlişkin Aydınlatma Metni'ni inceleyebilir veya çerezleri özelleştirebilirsiniz.