Hayalimdeki meslek olan diyetisyenliğe 2010 yılında Kıbrıs Yakın Doğu Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümünü %100 burslu kazanarak adım atmış oldum. Hacettepe Üniversitesi eğitim programı çerçevesinde 1 yıl yabancı dil ve 4 yıl lisans eğitimi ardından 2015 yılında bölüm ve fakülte 3.olarak başarılı bir şekilde eğitimimi tamamladım.Lisans tezimi ''YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BESLENME DURUMLARI VE DİYABET RİSKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ'', seminerimi ise ''ÇAY POLİFENOLLERİNİN BAĞIRSAK MİKROFLORASI TARAFINDAN BİYODÖNÜŞÜMÜ'' konularında gerçekleştirdim.Ailesini ve insanları çok seven, mutlu ve mesleğinde başarılı olup adından söz ettirmeyi hedefleyen biriyim.
Schulen / Ausbildungen
Yakın Doğu Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi
Auf unserer Website werden Cookies verwendet, um Ihnen den besten Service zu bieten. Für Details die Informationen zu Cookies können Sie prüfen oder Cookies anpassen.